Elis-im Kızlar 15 gün oldu sezaryen oldum. Ama şu tansiyonum bi türlü düşmedi. 13/8 16/9 arası değişiyooo. Normalim 11/6 benim gb olan bilen ne yaptı. Merak ediyorum varsa yazsın lütfen🙏🏾🙏🏾🙏🏾🥺🥺
ececan2006 Elis-im limonlu su yuksek tansiyona iyi geliyo diye biliyorum , Allah yardimciniz olsun en kisa surede iyilesirsiniz umarim 🙏🏻 bende dusuk tansiyon problemi olmustu sezeryandan sonra
Elis-im ececan2006 Peki nasıl çözdünüz. Limonlu su biliyorum ama nereye kadar. Başka hastalık belirtisimi diye korkuyorum birde kalıcı olmasından🥲
ececan2006 Elis-im benim ki ¾ gun sonra kendiliginden gecti birsey yapmadim ama dedigim gibi benim dusuyordu surekli tansiyonum