Kızlar merhaba. Ben geçen hafta gebeliğimi öğrendim 4+6 iken. 15 gün öncede kan pıhtılaşmasını öğrendim. Taşıyıcıymışım riskli değilmişim ama. Genetik doktoru belki seni iğneye başlatmazlar bile dedi. Geçen hafta doktora gittim bana neden erken geldin biz şimdi sana ne yapalım kalp atışı yok bişey yok dediler bu arada geçen hafta kesede gözüktü. Hamile kalmadan öncede gittiğim başka kadın doğumcu gebelik oluşup yerleşince gecikme direk gel iğneye başlarız dedi ben bu yüzden bu kadar erken gittim. Ama acilde olsun poliklinikte olsun doktorların tavrından gerçekten sıkıldım. Herkes başla bişey diyor.. şimdi yarına yine randevum var. Kese sağlıklı gelişiyor mu baktırmak istiyorum. İğneye başlatacaklarmı tekrar sormak istiyorum kafama takılıyor ama bir yandan da çekinerek gidiyorum resmen doktora. Kafamda konuşmamı hazırlıyorum hiç rahat olamıyorum sizce erken mi gidiyorum🥲 kan pıhtılaşması olmasa 7 ye kadar bekler kalp atışı için temelli giderim ama farklı durumum var ve ilk kaybım oldu bu ikinci bebeğim insan korkuyor onlar alışmışlar bu tür durumlara ama ben korkuyorum…