Orucu12 Sedefkitir krem kullanın benim 7 . Ayda sızlama gbi oluyordu hala krem kullanıyorum 9. Aydayım iyi geldi
Sedefkitir yanealakanealakaa ilk gebeliğimde yoktu suan ikinciye hamileyim bunda öyle olunca farklı şeyler düşünmeye başladım Allah korusun dokununca acıyo dokunmazsam bi sorun yok
Sedefkitir Belginylmz ben ilk gebelikte öyle bi sıkıntı yaşamadığım için suan ikinci gebeliğimde korktum internetten yazınca meme kanseri falan diyo Allah korusun kafam da kurdum durdum bi göğsümü sıkınca sıvı gibi bişey geldi