Ozlm_31 valla annenin yapısıyla alakalı daha çok. Benim ilk hamileliğimde oğlumda 20kilo alarak doğuma girdim. Şimdi ikinci hamileliğim kizima 33.haftaya girdik daha 4,5kilo aldım. Her hamilelik birbirinden farklı oluyor belli bir genele yaymak zor. İlkinde mesela şekerim çıkmamıştı şimdi gebelik şekerim de çıktı