Dilekçe yazacağım da ben sabah gidip sonra en erken şekilde çıkmak istiyorum okuldan. Öğleden önce 5 öğleden sonra 3 ders saati var çözemediğim şey şu sabah 4 saate girip ondan sonrası için izin isteyebiliyo muyum? Araya giren öğle arasını da hesaplarsak isteyemiyorum. mesela öğleden sonra ders 13.50de başlıyo 16.00da dersler bitiyo. Buna göre saat hesabı yaparsak iznimizin 2 saat 10 dakikasını kullanmış oluyoruz sadece öğleden sonra için yazarsak. O zaman öğleden önceki 5. Saat de mi süt izinli olmaya hakkım var. Yoksa sadece öğleden sonra 3 ders saati mi. Çok karmakarışık yazdım kafam gibi😁