Serife36 kuzum bende de regli donemim de oyleydi suan da da belime hafif agri giriyo geciyo bu normalmis sanirim bende hic gebe kalmadim bilmiyorum ama cevremdekiler normal dedi sonucta bebek oraya yerlesmeye calisiyo rahim kendini hazirliyo felan dediler korkma doktoruna gittiginde sor zaten sana ayni seyi der buyuk ihtimalle eger dayanilmicak kadar agrin olurda kanaman olursa mutlaka doktoruna git ama bu normal kuzum bende yeni ogrendim senin gibi acemiyim bu surecte bende her an bisi oldugunda internetten bakiyorum en azindan rahatliyorum oyle