FKRKS29 Dusukten sonra ilk reglimi oldum 27 sinde bugun bitti ama sol kasik tarafımda hala regl gibi bi ağrı var acıyo gibi ,yumurtalama olmaz herhalde hemen 🤷♀️ normalde flo kullanıyom ovilasyon takibi için ayın 9 u gosteriyo
FKRKS29 mom71 Yaa benimde normal akıntım sarı geliyo şimdide öyle kasik ve sarı akıntı ama yumurtalama bu kadar erken olabilir mi ki
FKRKS29 mom71 neyse flo uygulamasındada 4 gun hamile kalma iht yüksel diyo 1 gün ovilasyon sonra 2 gün daha yüksek diyo sonra ay sonuna kadar düşük gosteriyo hepsini degerlendircez o zaman 2 gunde 1😂