zmra12 benimde ilk gebeliğim boş gebelikti kürtaj oldum yine hamileydim çok korkmuştum sağlıksız olursa diye ne sevinebildim ne umut edebildim kalp atışını duyana kadar şükür şuan 18+3 haftalığız darısı size inşallah. Büyük ihtimalle sağlıksız yumurta veya spermden kaynaklı oluyor boş gebelik.