Leydi9 Normal de şuan 34+3teyim ama bebeğim 36. Hafta da neye göre doğuma alıyorlar bir bilginiz var mı
hunilimom Leydi9 bebeğinizin gelişimi 36. Haftaya uyumlu benim büyük kızda öyleydi kilosu da ilerdeydi 38 de 10 güne düştü 41 de doğum yaptım normal oldu kilosu fazla ise fazla bekletmezler
Hulyaa123 hunilimom Kaç kilo ile doğum yaptınız? Benim de bebeğim önde ama sezeryan istemiyorum şimdilik kilosu böyle devam ederse mecbur öyle olucak gibi
elifaydinn Benim kızımın kilosu da 2 hafta öndeydi en son benim mecburi sezeryan ama yine de 39+2 ye gün verdi . 2 hafta önde olması birşet değiştirmedi