Mommdii evet iki hafta, çaya şekeri kesmeyi attım, abur cubur çok severdim bıraktım meyvede çok yemedim. İki hafta sonra, yavaştan meyvelere başladım fitilden sonra akintimda duzelmisyi. Bide doktor bana mantar enfeksiyonunin baya ilerlemiş dedi , içi dolu falan diyordu