deletedmom334 Birde bu gebelik bunalımı Doğum sonrası bunalımı filan bana saçma gelirdi abartı gelirdi ama şuan galiba yaşıyorum 30 haftalık hamileyim böyle bir an çok mutluyum bir an çok mutsuzum bir sebepte yok ama yinede aşırı mutsuz hissediyorum göğsümün ortasında binsıkıntı nefes bile aldırmıyor canım sadece uyumak istiyor yemek yemek birde tv izliyorum bunalıyorum telefonla oynuyorum bunalıyorum dışarı çıkıyoruz eşimle bunalıyorum temizlik yapıyorum bunalıyorum sohbet ediyoruz bunalıyorum sadece kös kös oturup gözüm açık bir şekilde birşey yapmadan kalasım var birde herşeyi çok fazla içimde büyütüyorum düşünüp duruyorum ama tabi bunları eşime yansıtmıyorum ben hamileyim diye de adamcağıza zehir edemem şimdi bu ayları
Zezgit deletedmom334 bende öyleyim depresyonda gibiyim amaçsız yaşıyorum sanki boş boş oturuyorum. Uyuyorum yemek yiyorum bi gülüp bi sinirleniyorum kendi kendimden sıkıldım resmen
Melis_tugba deletedmom334 bende öyleyim 31+2 yim böyle aglayasım nefes alırken saplanan sıkıntı herseyden bunalma 😭
Elner deletedmom334 Bende ayniyim ne yapsam duzelirim onuda bilmiyorum eshimede kiziyorum benimle az ilgileniyorsun diye amma bilmiyorum ne yapsam nereye gitsem 😕😑
Kyhnsnl58 Bende aynıyım anlık dışarda herhangi bir sebepten hemen ağlayabiliyorum eşim nolduğunu anlamaya çalışıyor doktor kedi miyavlasa bile her anne adayı ağlar bu dönemler böyle dedi 😊 12+5 haftalığım. Başından beri anlık ağlayıp anında susup gülebiliyorum. Dediğiniz gibi bazen kimseyi görmek istemiyorum yemek yeyip yatayım uyuyum yada TV izleyim kimse bana dokunmasın modunda. O ara battaniye ördüm tavsiye ederim kafa dağıtıyor azda olsa 😊
Moonsherose87 Bende çok kötüyüm hiçbişi istemiyor canım gitmek istiyorum şehir dışına evimi bile göresim yok tiksindim nasıl bir duygu anlatamıyorum ams çooook bunaldım içim fena daralıyor😭😭😭
Kyhnsnl58 deletedmom334 Evet alize puffy ipten çok güzel oldu kendimede düşünüyorum yumuşacık tavsiye ederim herkes hazırmı diye sordu