tulaybkro Kızlar 6+5teyim karnım tokken hatta fazla yemekten rahatsız olmuşken bile canım başka şey istemeye başlıyor.. Ben psikolojik olarak hamileyim diye mi böyle yapıyorum yoksa bunu yaşayan var mı aranızda?
Kiwitoveannesi tulaybkro bende öyle canım 6 hastalığım karnım tok tıka basa ama habire canım biseyler çekiyor gurul gurul ötüyor karnım
Bebisannneessi tulaybkro iştahım hep çok açık, hatta hamileliğimin başlarında bulantı istifradan çok çektim ama yinede iştahım kesilmedi, 8. Aydayiz hala iştahım yerinde maşallah
Tugce_23 @"tulaybkro şuan açlıktan uyandım mesela ama yiyemiyorum midem bulanıyor yarın 17 haftalık oluyorum