busrayldr1 Kaç haftalıkken gebelik haberini herkese duyurdunuz? 9.haftalık oldu ve instgramda cok paylaşmak istiyorum 😂
mervemurat16 busrayldr1 ben 18 haftalık oldum doğana kadar instada paylaşmicam.Ama aileme kalp atışı duyunca söylemiştik arkadaşlarıma 3 ayı bitince haber verdim
SusamTanecigi busrayldr1 16 hafta oldu çevremiz biliyor ama hiç paylaşmadım ikinci gebeligim ilkinde de paylasmamistim tercih tabi ama belki cinsiyeti öğrenince bisey yapılan paylasabilirsiniz
1prensannesi2312 busrayldr1 çoğu kişi doğum yaptıktan sonra öğrendi 😅 hususi instagram da paylaşmadım bi yere falan gidersem fotoğraf çekilince paylaştım anlayan o zaman anlamıştır onda da bol giyindiğim için çoğu kişi fark etmemiş bile 😂 Kayınvalidem gile kendi annemlere falan öğrenir öğrenmez söyledim ama
alakayamaydanoz busrayldr1 32+5 oldum ama ailem birkaç komşum dısıanda kimse bilmiyor kafam çok rahat
busrayldr1 mervemurat16 benim ilki düşük olduğu için ailem bunda ilk hamile olduğumu öğrendiğim gün onlarda öğrendi 😂
Semamomm mervemurat16 aynen bende doğunca paylaşıcam gerek görmüyorum en yakın arkadaşlarım ve ailem biliyor zaten
ParodiMom Ben ilk üç ay her türlü ihtimale karşı duyurmamaktan yanayım kendi yakın çevreme 8 haftalıkken haber verdim şuan 12 haftalık hala hiçbir sosyal medya hesabında paylasmadim tabi bu benim fikrim siz nasıl uygun görürseniz öyle yaparsınız
busrayldr1 ParodiMom gecen hafta eltimin düğünü oldu ve malesef hastaneye o gün gitmek zorunda olduğum için tüm akrabalara duyulmuş 😂 o yüzden paylaşsamda farketmez gibi😂
ParodiMom busrayldr1 O zaman sizi mutlu edecekse paylaşın Rabb’im nazardan kem gözden muhafaza etsin inşallah
Balpamuk 1prensannesi2312 benim 5 haftalık oldu ikinci bu ilkini öğrenir öğrenmez söylemiştim bunda sadece arkadaşlarım biliyo annemgil kaynanamgil henüz bilmiyor 😂
Bebegim3444 busrayldr1 14. Haftadayım ailem ve yakın iki arkadaşım disinda kimse bilmiyor 😀 akrabaymış oymuş buymuş kimse bilmiyor kafa rahat
TubaGokhan busrayldr1 kan testinden hemen sonra aileme haber vermiştim 😅yakın arkadaşlarıma da hemen söylemiştim 17 hafta olduk geçen gün Instagram’da paylaştım artık ☺️
27r1907 busrayldr1 ilk gebelik olunca bende istiyorum 7 haftalik paylasmak esim biraz daha temkinli davranıyor erken diye
xxR4bia Ben soran olduğunda söyledim, ailem hariç onlara kendim söyledim erken gebelik testinden sonra 😂
Ezgidis Valla bende söylemiş bulundum içimde tutamazdım kan testinden hemen sonra yakın arkadaşlarıma ve aileme ama instada paylaşmak için 15 haftalık filan olsun ancak öyle belki :)
Slc Herkese 3 aylık olduğunda söyledik kndi aileme de eşimin ailesine de sakladık fesat insan çok var nazara inanırım
Merve1616 busrayldr1 Ailelerimize kalp atışını duyunca haber etmiştik.İnstagramda hiç fotoğraf paylasmadim hamilelikte.Dogunca paylaşacağım 🌸