Blueberry0 mustela da çok güzel iyi. Bepanthol da çok iyi ama ben her altını değiştirmede Bepanthol dan sürüyorum. Pişik olmasın onlesin diye. Zaten minicik sıksan heryerine surebiliosun bebisin. Bir aylık bebeğim var bez degstirdum öğün Malesef pisik olmus sabah 5de degstrdim altını emzirdim uyutttum. 7de kalktı yine emzirecektim altını temizlemek için açtım baktım sulu sulu sivilce gibi kabarmisti iki saatte ben şok oldum ağladım görünce nasıl olur diye canı yanıyor dur falan diye çok kötü oldum 2 gün üst üste mustela yi sürdüm Bepanthol sürmedim. Geçti şükür . Günde on on iki defa her emzirmede altını degstriyorum hepte sürüyorum Bepanthol u çok iyi geliyor. Trendyol dan 100 gramlık olanlarından aldım 3 kutu indirimle 45o TL’ye geldi . İndirimleri takip edip stok yapmanızı öneririm 😊