esraa1717 12. Haftada yapılıyor. Testin kalitesine göre kanınız Güney Kore veya Amerika’ya gönderiliyor. Güney Kore’de yanılma payı olabildiği için ben Amerika’ya gönderdim. Hemşire işyerime gelip kanımı aldı, sonra takip numarası verdi. Amerika’daki kliniğe varana kadar takip ettim. 1 Haftada sonuç çıktı. 2li test yaptırmama gerek kalmadı. Cinsiyeti de öğrenebiliyorsunuz fiyat farkı verip.