Mihri-balim_ çevreye bakma sen benim oğlumda 2.5 yaşında 100 cm i geçti kimse demiyor uzun ama kilosu 16 kilo o boya bu kilo tabiki tontik durmaz önemli olan bence sağlıklı olması doktorum yılda 4-5 kez hasta oluyor mu diye sormuştu olmuyorsa çok iyi dedi gayet gücü yerinde ve o yaşlarda biraz daha zor yiyordu bizimki diş falan dönemi oluyor ya şimdi 2 yaşında daha toparladı bu kez de aşırı hareket başladı bu böyle gidecek bence saglıkllı olsunlar da gerisi önemli değil ☺️