Benimde çok oldu ağrılarım ara ara geldi gitti. O bebek yerleştiği için oluyor canım. Şimdi 18. Hafta dayım yine ağrılar oluyor kasığımda onun sebebi de rahim büyüdüğü içinmiş. Kanama olmadığı sürece dikkat et. Ve ilişkiye girerken dikkatli ol. Doktor bana öyle demişti