Kızlar benim bebeğim 12 günlük. Sütümün nasıl olacağını kestiremediğim için elektrikli pompa hamileliğimde almamıştım. İlk 3 gün göğüslerim fazla şişince lansinoh vakumlu pompayı aldım. Ama stabil bir vakum gücü olduğu için bebek emerken gelen kadar süt gelmiyor. Burada okuduğum kadarıyla 1 memeye elektrikli 1 memeye vakumlu takarak başarılı sağım yapanlar oluyormuş. Mamajoo USB şarjlı makineyi almayı düşünüyorum. Kullanıcı olarak öneride bulunacak olan var mı?