Trabzonli Bayanlar bebek bakımı için hangi markayi tercih ettiniz ya da edeceksiniz. Sağlıklı ve kaliteli markalar hangileri acaba. Şampuan pişik kremi vs.🤔
Happyboyy Trabzonli mustela kesinlikle 👍🏻 Biraz pahalı ama 5 6 ay kullanılacağı için gözüne gelmiyor insanın
Efuli53 Trabzonli ben pişik kremi aldm ama önce saf zeytınyagı sürcem hemen kremi kullanmıcam yiğenlerime öyle yapmıstık. Krem 3aylıktan snra anca.
Aysktr [bilinmeyen] kuzum nerden aldın sette neler var bana da yardımcı olur musun lütfenn bende araştırıyorum da
Blackmelody Mustela şampuan 500ml aldım Himalaya bebek yağı katkısız olduğu için aldım gratisten indirimden. (yine sıfır asitli zeytinyağı da kullanacağım) Bepanthol pişik önleyici Krem aldım 100gr Yeni doğduğunda başka da bir şeye gerek yok 🐣
Beyza7950 Trabzonli bende mustela aldim canim. Bubshen markasida guzel onun sadcee yagini aldim. Instagramda muhendisinoglu sayfasini oneririm her konida guzel bilgiler var bezden mamaya kadar