iki kızım var birde oglum olsun istiyoruz esimle bir yerde bi video denk gelmisti (erkek evladiniz olmasininistiyorsaniz adini Muhammed koyacagim diye soz verin ve muhakkak oglunuz olacaktir )diye bir hica konusyorsu birde dua varmis biz esimle biyle yaptık dua ojuduk isim adadik sizde duydunuzmu boyle birsey suan 2.5aylik hamileyim suan cinsiyet ogrenmedik cok merak da ediyorum ama sizde olurmu duydunuzmu yaptınız boyle bir sey