Vala ben ikisini devlette dogurdum biri Ceyhan devlet hastanesi biri Diyarbakır devlet hastanesi ceyhanda memnundm sukur ebayilttilar ama Diyarbakır da yalvarmama rağmen yapmadilar bebege zararliyms diye sonra uyusma olmaynca senle mi ugrscm diyip direk bayilttlar yani seçme sansi olmayablr diye düşünüyorum şuan rabbim buyuk konustrmasn ozel dışında yapmam dogum icimde kalır dogmam yine yapmam