edasontr evet iyi değil ben beğenmedim testi yaptımda hamileymişim ama çıkmadı belki erkendi ondanda olabilir ama ben çok uyguna almıştım öylesine bir yapıyım diye kalitesine önem vermedim ama zamanın geçtiyse veya adet olmana 2 gün falan varsa güzel bir marka almalısın bol şans hayırlısı olsun 😂🙏🏻