Öğretim üyesine randevu aldıysanız renkli oluyor ve resim veriyor ama normal poliklinikten randevu alıp perinatolojiye gidecekseniz renksiz ama 45 dakika sürüyor en az. Ben ücretsiz poliklinikte yaptırdım ikiz gebeyim 1,5 saat sürdü çok güzel ilgilendiler, özele gitmeye gerek yokmuş