PrensinibekleyenAnnee Hiçbir şey olmaz, gebelikten önce bile hiç düşüremediğim kadar düşürdüm gebelikte şekerimi. Yeter ki rutine uyun, 1 tanecik şeftaliden hiçbir şey olmaz. Ama kendimde gördüm ki, egzersiz olmazsa olmazmış… Spora ağırlık verin bişeycik olmaz. İnsanız, bunalıyoruz, hormonlardan filan bıkabiliyoruz hep diyabetik beslenmekten. Yaklaşık 4 haftadır bıraktım kaçamaklarım arttı, ama mucize gibi şekerim düzeldi artmıyor, hepsi egzersiz sayesinde 🤗 egzersize ağırlık verin bence