Mystery08 30 haftalık olduk, hala daha isim konusunda çok kararsızız. Sanırım lidyaya ısındık ama tamda emin olamadık gibi.
Derya0131 Mystery08 bende Lidya düşünmüştüm ama eşime beğendiremedim sonra Ayza ismini buldum bunda karar kıldım .
Sevgi1312 Benim de kızım oluyor Allahın izniyle ben neva koyacagım fikir olsun ama lidya da cok hoşmuş adıyla yaşasın