Bebegimcanimm Kızlar 8 haftalık gebeyim bugun kan tahlili sonuclarımı aldım ÜRE düşük cıkmıs hamilelikte olur mu bu deger düşüklüğü ya da bilen var mı ne anlama geliyor. İnternete bakıyorum ama mazallah kanser sebebi bile yazıyor yani 😐
Aybebek Bebegimcanimm canım üre vücuttan atmamız gereken pis madde olarak biliyorum ben böbreklerin suzdugu atık
Aysebkr1258 Bebegimcanimm sınırlardan baya düşükse bi doktora görün derim ama çok düşük değilse canını sıkma istersen olması gereken aralıkları ve senin değerini yaz daha iyi yardımcı olunabilir
Buseayazerdgn Bebegimcanimm internete inanirsan veremde olursun kanserde doktorun bilir en iyisini internetten arastirman sacma cnm
AcemiAnneee AcemiAnneee fazla su tukettıgın ıcın de olabılır cok önemlı bı sorun degıl ama dahılıyecıye gıdersen asıl sebebını tahlıllerle ogrenırler
Bebegimcanimm AcemiAnneee hic istahım yok bu aralar aksama kadar sadece bir gofretle duruyorum karbonhidrat agırlıklı yiyorum genelde
Aysebkr1258 Bebegimcanimm çok düşük değil protein tüket bol bol su tüket çok kafaya takılacak bişey değil sıkma canını
Bebegimcanimm Buseayazerdgn haklısın canım saglık ocagındaki doktora sordum kadın dogumcuna danış dedi benim de bugun gitme imkanım olmadığı için burdan danışmak istedim teşekkur ler
AcemiAnneee Bebegimcanimm canım ben üreyle pek haşır neşir oldum 5 yıl saglıkcıyım bende yemene dıkkat etmedıgın ıcın dusuk çıkmış büyük ıhtımal çünkü yüksek proteınlı besınlerle beslenen kısılerın de uresı yüksek çıkar