Kizlar bi hafta once hatta 4-5 gun once kan verdim 0,20 cikti bugun kontrol amacli gttk
Yine kan verdim 1,20 çıktı polikistik over im var bitane kizim var 32 aylik
Goguslerim hassas ve vücudum ne yesem asiri sisiyor sizce hamilemi oluyorum bu durumu yaşayan varmi