Ozoooo
"☆bir yenidoğan idrar yapmıyorsa
Çocuğunuz ilk birkaç gün içinde sadece kolostrum alıyorsa en az iki ıslak çocuk bezi çıkarmalıdır. Bebeğiniz 6. Günden sonra, günde en az 6 ıslak çocuk bezi olmalıdır. Çocuğunuz yeterince veya hiç idrar yapmıyorsa, derhal doktorunuza başvurmalısınız."
KAYNAK: Hemşire esra ertuğrul- yenidoğan bakımı ve ilk yardım kitabı