Mrs7_ireemm Merhaba, çocuğunuz var mı ? Eğer varsa babası nafaka vermek zorunda, mahkeme açabilirsiniz. Sosyal hizmetleri arayıp durumu anlatırsanız birçok konuda yardımcı olurlar. Ama eğer çocuk yoksa ve çalışmak için bir engel bulunmuyorsa bir süreliğine kadın sığınma evinde kalıp kendi düzeninizi kurabilirsiniz ❤️