Damla-Celik Merhabalar , 2 gündür kaşıntım vardı doktorum bugün gebelik koleztazıdan şüphelendi yarın kan vereceğim . Aranızda bu durumu yaşayan var mı
Blueberry0 Damla-Celik benimde çok kasıntım var özwllikle gece . ve suyum fazla . 2 hafta sonra kan vercem bende 🥺
Cansuu55 Damla-Celik bende aynı durumu yaşıyorum ayın 15 inde kontrolüm var dilerim ki benim de sonuçlarım temiz çıkar 🙏🏻
Ozlemozil Benimde aynı şekilde kaşıntılarım vardı ast alt ve total bilirubin baktırmamı söyledi doktorum hemen baktırdım sonuçlarım normal gibi ama kaşıntım devam ediyor. Sizin sonuçlarınız da çıkınca yazar mısınız buraya
Damla-Celik Ozlemozil yazarım tabi doktorum cumartesi çıkar dedi ama daha erken de olabilir dedi günlük hatırlatmamı istedi
EAT Ozlemozil benimde kaşıntılarım ve kızarıklıklarım var. Karaciger fonksiyon testleri istedi doktorum çok şükür normal çıktı. İlk göbeğimde sonra güğüslerimde şimdi de bacaklarımda çıktı. Doktorum ilaç vermedi bebek yağı sür sürekli dedi ve kullandığım d vitamini demir ve magnezyumu kullanmamamı söyledi. Şimdi göbeğimde geçti ama bacaklarımda kızarıklık ve kaşıntı devam ediyor. İnşallah o da geçer 37+4üm ve 2. gebeliğim.
Damla-Celik Cgllay Blueberry0 Blueberry0 safra asit kan testi istedi öyle bir durumda 37 de alırım bebeği dedi
Cgllay Blueberry0 seker yüklemesi icin sormustum kan vericegim dediniz ya, 28. Haftaya kadar yapılıyor o yuzden 😌
Damla-Celik Blueberry0 benim sonucum normal çok şükür ama kaşıntım devam ediyor doktorum cildiyeye gidebilirsin dedi