Aysegul_3838 38+3 acile geldim alttan muayene oldum 4 cm dediler beklemiyordum yatış yaptılar nst bağlandım dua edin iki çocuğum evde hemen kurtulup biran önce çıkayım 😢
gzlkzmbilg Aysegul_3838 Allah bir avazda kurtarsın inşallah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip eylesin
ChemistrySK Allah kolaylikla, hizla bir ikinmada dogurmak nasip etsin ins bizede kendiluginden sancilarimiz gelmesi icin dua edermisiniz🥰🤲
serpilsu Aysegul_3838 Aysegul_3838 Benimde öyle oluyor canım dün gece zor ettim sabahı doktora mı gitmem gerek
Esmagrr Aysegul_3838 suni sancıyla desteklenebilir benim hiç yoktu sancım suni verdiler yapay bir sancı berbat
MirsT Aysegul_3838 Allah kolaylıkla kucağına almayo nasip etsin canım kayseri şehir hastanesi dimi doktor kim ?