Miamor0121 Mervveeeee bende 2 gün önce yaptırdım daha agrisi var birde ilk doz daha normldir heralde :)
Supermassiveblackhole Tetanoz aşısı kol ağrısı hep yapıyormuş bende de yapmıştı 2 güne geçiyor endişelenilecek bir şey değil bence
Mervveeeee Supermassiveblackhole ikinci doz biraz daha ağrı yapıyormuş yan etki gösteriyormuş diye duydum