Gamze_38 Benim gebelik öncesinde şekerim vardı, gizli şeker diye geçiyor, normalden minimal fazlaydı. Ama gebelikte sıkı diyet ve egzersizle şekeri yendim, yine de suyum fazla çıktı. Bazen hastalık sebebiyle olduğu gibi, sebepsiz yapısal da olabiliyormuş. Bizdekine yapısal dedi doktor. Ha bi de, yine de karbonhidratsız protein ağırlıklı ve kaliteli yağlarla beslenin 2 hafta dişinizi sıkın, su azalmış oluyor bi sonraki kontrolde. Ben çareyi bunda buldum. Diyetisyenim meyve olarak sadece kivi ve yeşil elmaya izin vermişti. Karbonhidratsız çok sağlıklı beslenince suyum normale inmişti. Ne zaman sağlıklı beslenmeyi bırakıp karpuza dadandım, geri çıktı bu su 🫣