Ikınma hissi olmuyor diyenlere şaşırdım demek ki kişiden kişiye değişiyor , ben epidural taktırdım , sancılar dayanılmaz bi durumdaydı ve taktırdığım an şükürler olsun dedim tak sancıyı kesti , doğum anındada ıkınma hissi geliyor belirli aralıklarla , ilk çocuğumu böule doğurdum . Konforlu bi doğum oldu benim için