Aymehah Hurisss ay bende Dr balgam da var geçmiyor da oksurdukce midem de bulaniyor ıhlamur halkı süt fln ii çare olmuyor
ozz0616 Ben de 8 haftalık hamileyim. 1 haftadır bogazım agrıyo ve balgamlı öksürüğe dönüştürdü. Önce grip sonra nezle oldum. Şimdi burun tıkanıklıgı ve balgamlı öksürük var. Öksürünce zorlayıp balgamı atmaya çalışıyorum yoksa iyileşmesi çok zor oluyo. Soğuk pres keçiboynuzu pekmezi içtim dün iyi geldi. Her gün 1 tatlı kaşığı içicem. Öksürüğe iyi gelioyomuş tavsiye ederim mutlaka. Bir de meyve, ballı ılık su ve sütü ihmal etmeyin. Hatta zencefil de iyi geliyo, aşırı kullanmamak şartıyla tabi. İnşallah atlatırsınız, çok geçmiş olsun.