Kızlar yemek yedim namaz kiliyordum birden sırtıma ordanda mideme bir sancı girdi.Namazi zor bitirdim.Annemin yanına koştum hemen.Yag sürdü belime ama sancıdan duramadim uzandım.Annem kokrtu doktoru aradi.Oda eklem ağrıları dedi krem söyledi.Simdi iyiyim ama nefes alamiyordum.Ustu açık uyuyup kalmıştım o yapti qaliba.Sorum şu.Agri gectikden sonra bebek haraketlendi.Neden acaba?Huzursuzmu oldu?