Ace_b42 Mylove47 evet canım az önce çıktım doktordan nstde sancı çıktı 10 15 gün içinde artık gelir yola çıkmış dedi. Son ay değil her ay başka bi ağrım vardı 🥲
Mylove47 Ace_b42 benim bu ay siklasti doğuma bı ay var ama şimdiden sancılar oluyo arada benim sık olmuyor ben bidahaki gidişimde nasıl olcak hayırlısı bakalım sizin o zaman yakın doğum zamanı bı avazda kurtarir Allah inşallah
Ace_b42 İnşallah canım, sen de bi avazda kurtulursun inşallah. Belki braxton hicks sancılarıdır en son nstde sancı çıktı mı dayanamadığın an acile git ne olur ne olmaz. İlk bebişin mi ?