Feslo Merhabalar, ben roxy toz sabun aldım fakat henüz kullanmadım. Genel olarak bu tip ürünleri nasıl kullanıyorsunuz? Mesela suda eriterek vs. gibi. Ya da acaba program ne kullanıyorsunuz? Önerilerinizi beklemekteyim.
Agg0207 Feslo 30 derecede kısa programda aşırı miktarda zaten deterjan koymuyorum bebek kıyafetleri zaten.1 saat yıkıyor benim makinam tertemiz oluyo
Feslo ParodiMom Karanfill Agg0207 Çok teşekkürler :) acaba ölçü olarak tam olarak ne kadar kullanmak uygun?