Kelebegimmm 1.si doktora gidin. Şayet erken gebelik kaybı ise, rahimde parça kalır bsy olur mutlaka baksın. 2.si evet kimyasal gebelik sağlıksız embriyoyu sağlıklı Bi vicudun istememesi atmasıdır yani güzel bsydir. Ayrıca sağlıksız Bi bebek progestan ile tutunamaz, kimse de tutunmasini istemez. Üzülmeyin hepimiz yaşadık bunları bunlar çok yaşanıyor Bi dahaki gebeligin güzel olacaktır inşallah