Kızlar bu sabah devlette kan uyuşmazlığı için randevum vardı 29+1im ama bebek 31 ve 32 haftalarda gidiyormuş riskli gebeliğe yönlendirdi şeker yüklemsinde şekerim yüksek çıkmıştı ondan olabilir dedi hemen kendi doktoruma yazdım oda iri bebektir korkma dedi ama ben korktum yine de başına gelen var mı? Bebeğimin sağlığında bi sorun var mıdır acaba ?