ayanarta1 Merhaba arkadaşlar 3 ay önce kürtaj oldum doktorum kontrole gittiğimde de polikistik over olduğunu söyledi birwz kilo ver öyle hamile kal dedi hatta diaformin vermişti kilo vermeme yardımcı ama ben iki aydır kilo veremedim olduğum yerde sayıyorum artık hamile kalmak istiyorum doktor tekrar gel demedi kilo vermeden hamile kalsam polikistik over artarmi yada gebelikte sıkıntı yaşarmym bilen yaşayan varmi
ebrarmom08 ayanarta1 bende polikistik overim ama 61 le hamile kaldım. Kilosu biraz fazla olanlarda tavsiye ediyolarmış kilo vermesini. Polikistik över olup ilk ay hamile kalanda var kalamayan da var ben polikistik olduğumu yeni öğrendim ama 2 senedir düşünüyorduk daha yeni kaldım mesela
Dnmzzeda ayanarta1 Kuzenimin başına geldi doktor kistini alalım büyük ama doğum yaparsan gider hamile kalman zor dedi Allah büyük hamile kaldı normal doğum istiyordu kistte vardı ve doğum yapınca kisti de gitti
BusseBal ayanarta1 endişelenmeyin bende de pcos vardı doğal hamile kaldım ben geliyor 1000mg kullanıyordum. Fazla kilo size ve bebeğe zarar o açıdan diyorlar insülin direnci artıyor min 10 kg gebelikte de alınacağı için zayıflama öneriliyor.
sacmalamakizim ayanarta1 Polikistik over hastalığında hamile kalmak zordur, çünkü kilonuz yumurtalığınızda ki yağdır aslında, o yüzden kilo vermelisiniz vermekte zorlanıyorsanız, dahiliyeye kan tahlili verin, sonra da diyetisyen eşliğinde kilo verin.
siineem Dnmzzeda o polikistik over değildir başka bir kisttir pcosta kistler gitmez kilo vererek semptomları azalır sadece. aynı şekilde az kilosu olanlar için bile birkaç kilo verince hamile kalmak kolaylaşır. Bu hastalık değil aslında yumurtalığın yapısı doğuştan bu şekilde oluyor değiştirelemeyecek bir şey yani
Selindora ayanarta1 polistik over vardı 93 kilo ile hamile kaldım. 97 ile bitirdim hamileliğimi. İlk başlarda kilo vermeye başladım. Hatta ben bu hamileliği çok sevdim🥰 .Doktora ne için gidersen git zaten kiloluysan ilk nedeni hep kilodur 😂
AleynaResul ayanarta1 diaformin kilo vermek amaçlı veriliyor ama insulin direnci olanlara bizzat kullandım yaş gereği sınırdaydım 89 kilodan 40 kiloya düştüm 4 ayda kilon için bunu vermesi çok yanlış şekerin falan yoksa tetikleme yapabiliyor veyatta kilo aldırabiliyor bilgin olsun
AleynaResul ayanarta1 ilaç normalde iştah kesiyor ve ishal yapıyor baş etkisi bunlar genel olarak ve zamanla mideniz küçülüyor bundan dolayı zayıflamaya başlıyosunuz ama eğer hasta değilseniz dahiliyeye gidip mutlaka danışın olay çok başka yerlere gitmesin sağlık bu bana da kadın doğum verdi ama ben hem kiloluydum hemde adetim dğzensizleşmişti sebebi insulin direnci çıktı zayıflayınca düzeldi hamdolsun ama bu ilacı kullanan çok çevremde halalarım dahil hepsi duba gibi ilaç ters etki yapmış yani ben söyliyim bilgilenin nolur kimsenin sağlığı elinden gitmesin 🙏🏻
ayanarta1 AleynaResul bendede gebelik sürecinde hep gebelik şekeri oluşuyor bu yüzden insülin direnci sorunum var sandı galiba o an aç değildim tahlilde bakamadi kilo almadim ama vermedimde canım sıkıldı ilaç bitmek üzere hala fark yok AleynaResul
AleynaResul ayanarta1 bu çok yanlış bence tam teşekkürlü tahliller yapmadan emin olmadan verilmemesi gerekir ya doktor değişin ya da dediğim gibi dahiliyeye danışın konuşun