Merhaba. Şu an da 30+4 haftalik olduk bazen sağıma bazen soluma yatıyorum. Zaten geceleri yarım saatte bir uyandığım için sürekli yön değiştiriyorum. Zaten bebek rahatsız olduğunda o yönde yatmak istemediğinde normalden fazla hareket ediyor. Yani benim minnoş fazla hareket etmeye başlıyor. Yön değiştiriyorum sakinliyor. Sağlığın ile ilgili bir sorun yok ise doktorlar her saniye soluna yatacaksın demiyor. Mümkün olduğunca sol da yatmaya çalışın diyorlar. Sende doktorun ile görüş mutlaka fikir verecektir. Güzellikler ile gelsinler.