kubra_1206 Kızlar selam 🌸 reglim 5 gün gecikti ve hcg testim 8 çıktı (raporu yükleyemedim bir türlü :( ) doktoruma göstermeyi bekleyemedim, nedir sizce durum 🥹
MasalAlparslanMom kubra_1206 5 gün gecikmeye epey az çıkmış değer. 5 üstü gebelik var sayılır tabi Allah bilir 🫶 Allah gönlünüze göre versin inşallah
zumrasmom1 kubra_1206 3 gün gecikmeyle negatif çıkmıştı canım benim testim. Kan testi 4.88 di. Geç döllenme dediler. Çok şükür 26 haftalık olduk. Kadın doğum doktoruna göster hemen folik asit baslarlar hayırlı olsun canim
HafizeeeFatma kubra_1206 benimki 7 gün gecikmişti 799 çıkmıştı bir önceki adetim 2 gün gecikti 14 çıkmıştı ertesi gün adet oldum kimyasal gebelik demişti doktor pek ümitlenme canım ama hayırlısı tabi
kubra_1206 MasalAlparslanMom akgul34 bende polikistik var acaba ondan değer az olmuş olabilir mi belki ondandır 🥹 teşekkür ederim kızlar dua edin 🩷
akgul34 5 gün gecikmede biraz daha yüksek olması lazım sanırım değerin beta hcg 5 in üstünde olduğunda gebelik ihtimali var oluyor diye biliyorum kuzum hayırlsı olsun hakkında 🤲🏻🌸
Melek__55 kubra_1206 bence adete yakın yumurtlaman olduğu için geç döllenme olmuştur önemli olan iki günde bir iki katı artması sen onu takip et değerin az olmasına takılma