Merhaba. Ben 6 7 haftalık hamileyim. Kese etrafında kanamam varmış. Doktor progestan iğne ve bir hap verdi. Hap sabah akşam iğne 3 günde bir. 3 gün önce iğneyi vurduğum zaman bir ped dolusu kanama geçirdim sonra durdu leke leke gelmeye başladı. Bugün tekrar iğne günüydü. Igneden hemen sonra yine bi kanama oldu pıhtılar geldi sonra yine kesildi. Bu durumu yaşayan oldu mu?