Merhaba güzel anneler 😇 ilk bebeğim kız ikinci ise burada hesaplanan oranlar,benim ilk gebeliğim ile aynı belirtileri yaşamam hep kız hissediyordum . Yakınlarımın söylediği ve çin takvimi erkek çıkıyordu .14 haftalık olduk ve erkek olduğunu gördük hayırlı ve sağlıklı evlat olsun inşallah iki cinsiyete de hazırdık Rabbim isteyen herkese yaşatsın 💙😇 kızımın adı ada ona uygun bir erkek ismi öneriniz varsa alırız 🤩