Gzd80 Kizlar merhaba, 23+1 deyim ve bebeğimin hareketlerini cok az hissediyorum.. sebebi ne olabilir ve sizce normal mi? Sadece 1 ya da 2 kez yogun hissettim simdiye kadar.. her sabah bekliyorum hareketlensin diye ama cok cok az hareket var...
BuseBasderici Gzd80 canım gün içinde dinlendiğinde sola dönerek uzan ve sade soda yada şekerli şeyler ye bak o zaman nasıl hareketleniyor
leylacann Ben 19 haftalıkken hissetmeye başladım.şuan 25 haftalığım hareketleri sertleşmeye yeni yeni başladı.ilk zamanlarda bende çok hafif arada sırada hissediyordum hatta yatınca bi saat elimi karnımda tutuyordum hissetmek için...ama şimdi dışarıdan belli oluyor hareket ettiği..sabırlı olun tadını çıkarın bunlar çok güzel duygular 😊😊
BuseBasderici Nalkan cinsiyetle alakası yok tatlım benim kızım olacak allahın izniyle 17 haftalıkken pııt pıt hissettim şu an 23 haftalığım ve aşırı tekmeleri oluyor bazen uykudan uyanıyorum