120622Aht öyle canım benim de ikisi aynı gün yapıldı ben sadece aç kaldigimdan bı kötü oldum ama oglendden sonra iğnemi oldum zaten yatış verdiler istediğin zaman kalk dediler benim 18aylik oğlum daha var o evde diye yatmadim zaten iyiydim 😅😅 anne olunca anlarsın diyolar y boşa degilmis