bsra4213 Kızlar sonucum yeni çıktı bugün adetimin gecikmesinin 5.günü hâlâ olmadım yine negatif çıktı
1prensesannesi__ bsra4213 canim yükselebilir bi deger ama bu genelde <1 95 falan oluyo yani bu degerden kucuktur demek istiyo ama senin net 1 95 cikmis umut vermis gibi olmiym ama adetine daha varsa eger 3 gun sonra tekrar kan ver
1prensesannesi__ bsra4213 ha bide örnek vericek olursam benim gecen ay <2 39 cikti 3 gun sonra sabahı adet oldum ama basinda <vardi bu bence onemli bi isaret
sacmalamakizim bsra4213 Progesteron hormonunuz yüksek çıkmış galiba, o yüzden de gecikmiş olabilirsiniz.
bsra4213 1prensesannesi__ adetim geçti canım ya doktora sordum artar mı değer diye eğer 1 hafta daha olmazsan öyle gel bir dhaa yaparız ama sanmam dedi
1prensesannesi__ bsra4213 gec dollenme falan da olabiliyomus adetten sonra negatif cikipta 10 gun sonra pozitif goren de var
Zeyna27 Esmer00 %60-70 oranında artmasi yeter ama 2 gün sonra yine tekrarla dış gebelik değerle anlaşılmaz kimyasal gebelik değerle anlaşılır sağlıklı artış olmazsa kimyasal gebelik denir umarım sağlıklıdır
Esmer00 bsra4213 ayn gebelik degil dış dedi hasta oldum kanamam geliyor 0 a değerlerin düşsün dedi korunmana gerek yok dedi