Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun, bende yaklaşık o haftalarda yaşadım aynı durumu, doktoruma sorduğumda 2 gün içinde geçmezse dahiliyeye gidip değerlerime baktırmamı, vücudumun su kaybetmiş olabileceğini bu sebeple su içmeye özen göstermemi söylemişti, sorduğumda henüz 1 gün olmuş hasta olalı, benim de 2 buçuk günde filan geçti, ama pat diye geçmedi yine bir kaç gün hafiften etkileri devam etti, yediklerime dikkat ederek atlattım. Muz haşlanmış patates leblebi pirinç lapası muadili olabilir diye yayla çorbası en çok yediğim şeyler olmuştu.