Dahiliye değil de genel cerrahi bakıyor. Aynı dert bende de var. Çocuk düşünüyorduk. Baktım olmuyor hazır bu kanama işini halledeyim dedim o gün hamile olduğumu öğrendim. Kadin dogum doktorum 3 aydan önce kolonoskopi önermiyoruz ancak çok ciddi durum söz konusu ise yapilabilir dedi. 3.ayı bekleyemeden kolonoskopi yapilacak galiba çünkü pıhtı gibi kan geldi bugün afedersiniz büyük abdestimde. Gittiğimde zaten dışarıda bisey yok parmakla kontrol etti eldivene kan gelince kolonoskopi lazim dedi. Anestezi veriyorlar bebegime bir sey olur mu diye kendi kendimi yiyorum ama ilerleyen zamanda daha zor olacak diye düşünüyorum. Duanızda bana da yer verin